Skoda OCtavia II 1,9 TDI 105 KM. Gaśnie i nie odpala.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nowy23
    Classic
    • 2014
    • 5

    Skoda OCtavia II 1,9 TDI 105 KM. Gaśnie i nie odpala.

  • karoloctavia2
    Classic
    • 2012
    • 7

    #2
    Skoda OCtavia II 1,9 TDI 105 KM. Gaśnie i nie odpala.

    Witam.Jestem nowym użytkownikiem.Mam problem z moją O2. Samochód na ciepłym silniku nagle gaśnie i już nie odpala.Odpala dopiero z samostartu, co niestety może uszkodzić silnik.Dodam że na komputerze nie wykazało żadnych błędów.Żadne kontrolki się nie palą.Wymieniłem pompkę paliwa, oraz wszystkie uszczelniacze na pompo
    wtryskach.Wydałem już 700 zł i NIC.Dodam że silnik nie chodzi za równo, ale moc ma. Jeśli ktoś wie ,lub spotkał się z tym problemem, proszę i pomoc.
    Karol S

    Komentarz

    • Eidos71
      RS
      • 2011
      • 2050
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Bez porządnej diagnostyki ciężko jest coś powiedzieć. Generalnie może to wyglądać to na problem z układem zasilania silnika. Wina może leżeć po stronie filtra paliwa (zasyfiony), lub po stronie sterownika dawkującego ilość paliwa (choć to raczej mało prawdopodobne)... Może też być całkiem prozaiczny defekt, w postaci zaśniedziałej, lub niedokręconej masy... A może rozrząd przeskoczył o 1-2 ząbki...? Określanie przyczyny na odległość to jak wróżenie ze szklanej kuli. Musisz odwiedzić dobry warsztat specjalizujący się w dieselach i tam niech Ci przejrzą auto.
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz

      • karoloctavia2
        Classic
        • 2012
        • 7

        #4
        Dzięki za zainteresowanie moim problemem.Dodam że filtr paliwa wymieniłem na nowy.Powiem tak.Auto kupiłem w Niemczech miesiąc temu.Było lekko uszkodzone z lewej strony, lecz przyjechałem nim 900 km na kołach.Droga z Niemiec rewelacyjnie.Nie zgasł ani razu.Po wizycie u blacharza zaczęło się walić. Dodatkowo Klima tez przestała działać.Po podpięciu pod kompa wyskoczył błąd czujnika(cos ze zwarcie na plus).Ale myśle że klima nie ma nic do rzeczy.Z lewej strony są wiązki kabli.Czy ten gośc od blacharki mógł coś pomieszać?
        Karol S

        Komentarz

        • Kicer
          Ambiente
          • 2011
          • 217

          #5
          Jak robil coś przy lewej podłużnicy to tam masz ważną mase lamp i wnętrza auta. Sprawdx nie zaszkodzi (są trzy albo cztery punkty moze któryś jest spalony) Mialem taki przypadek kiedyś, co prawda w BXE że po właczeniu świateł i mignięciu kierunkiem lewym auto często gasło. Okazał się bardzo "fachowo" była wykonana naprawa blacharska i niedokręcona masa na podłużnicy przez co po włączeniu kierunku spadek napięci był tak duzy że wymiękał przekażnik silnika, silnik gasł.
          Aby napewno nie ma nigdzie zadnych błędów? Sterownik kierownicy, sieci pokładowej (boardnez- czy jakoś tak)?

          Pozdrawiam MArcin.

          [ Dodano: Czw 12 Lip, 12 21:03 ]
          Jak robil coś przy lewej podłużnicy to tam masz ważną mase lamp i wnętrza auta. Sprawdx nie zaszkodzi (są trzy albo cztery punkty moze któryś jest spalony) Mialem taki przypadek kiedyś, co prawda w BXE że po właczeniu świateł i mignięciu kierunkiem lewym auto często gasło. Okazał się bardzo "fachowo" była wykonana naprawa blacharska i niedokręcona masa na podłużnicy przez co po włączeniu kierunku spadek napięci był tak duzy że wymiękał przekażnik silnika, silnik gasł.
          Aby napewno nie ma nigdzie zadnych błędów? Sterownik kierownicy, sieci pokładowej (boardnez- czy jakoś tak)?

          Pozdrawiam MArcin.
          Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

          Komentarz

          • karoloctavia2
            Classic
            • 2012
            • 7

            #6
            a gdzie się znajduje ten przekaźnik silnika?Podpinany był pod 3 komputery,Jeden Bosh-owski. wyskoczyły błędy czujnika temperatury wewnętrznej(ale tu blacharz źle poskładał kable, tą usterkę sam wyeliminowałem),i ten błąd czujnika klimy,którego się nie da skasować.Sprawdzę jutro dobrze te masy .

            [ Dodano: Pią 13 Lip, 12 14:28 ]
            Dziś sprawdziłem masy.Jedna(ta co idzie do rozrusznika) była przykręcona nad tym plastikiem w którym idą kable.Założyłem tak jak powinno być.Zobaczymy co będzie pod dłuższej jeździe.Jeśli znów zgaśnie to wymiękam:/

            [ Dodano: Pią 13 Lip, 12 18:16 ]
            znów zgasła.Bez rezultatu

            [ Dodano: Sro 25 Lip, 12 11:55 ]
            Problem rozwiązany.Naprawa sterownika.Przyczyna -jakies zwarcie.Koszt bardzo duży.Dzięki za pomoc
            Karol S

            Komentarz

            Pracuję...